رقم خدمة عملاء اورنج مصر المجانى

رقم خدمة عملاء اورنج مصر المجانى

    شركة اورنج مصر - موبينيل - سابقاً، احدى أكبر شركات المحمول فى الوطن العربى ومن أكبر مزودى خدمة الإتصالات بمصر و الوطن العربى، وتعتبر من اوائل شركات المحمول بمصر والتى بدأت فى العام 1998 بأكثر من 23 مليون عميل بحسب أخر الإحصائيات المتاحة لعام 2007 .
    فقد قدمت الشركة الكثير من الخدمات والأرقام الخاصة بالتواصل مع خدمة العملاء، للإبلاغ عن مشكلة أو الإستعلام عن أحدث العروض والتخفيضات والخدمات المتاحة لعملاء الكارت والخط .
    أرقام خدمة عملاء اورنج
    اطلب 110 للإتصال بخدمة العملاء من أى موبايل
    اطلب 16110 للإتصال بخدمة العملاء من أى خط أرضى
    اطلب 400 لأحدث العروض وإعادة الشحن
    اطلب 210 لمراجعة كشف الحساب الشخصى
    اطلب 2000 لخدمة عملاء الدرجة الأولى
    اطلب 555 للإتصال بخدمة تحصيل الفواتير
    اطلب 01223202110 للإتصال بخدمة العملاء من أى خط أرضى

    1. اسوء خدمة واسوء شركة انا واحد من الناس الى حصل معاها كده ناس حرمية شحنت رصيد وبعد ما شحنت حاولت اتكلم مع احد الاصدقاء وكان الرد ناسف لقد انتها رصيدكم اتكلمت مع خدمة العملاء قالى يافندم انتا مشترك فى خدمتان وحده 8 جنية والاخرة 0.75 وخصم ضريبة اعترضت وقلتلة كيف انا لم اشترك فى اى خدمة ناس حرمية بجد الواحد يشترك مع اى شركة محترمة تحترم العملاء ويقلى الى هقدر اعملة هلغيلك واحده من الخدمة بعد مرور 48 ساعه وبالنسبة للخدمه الثانية اتصل 110 هو الى ممكن يلغهالك طيب ده كلام اكلم اثنان من شركة واحده لكى يحللى المشكلة وهية على سستم واحد اية .......... لا داعى الى الكلام

      ردحذف
    2. اسوء خدمة واسوء شركة انا واحد من الناس الى حصل معاها كده ناس حرمية شحنت رصيد وبعد ما شحنت حاولت اتكلم مع احد الاصدقاء وكان الرد ناسف لقد انتها رصيدكم اتكلمت مع خدمة العملاء قالى يافندم انتا مشترك فى خدمتان وحده 8 جنية والاخرة 0.75 وخصم ضريبة اعترضت وقلتلة كيف انا لم اشترك فى اى خدمة ناس حرمية بجد الواحد يشترك مع اى شركة محترمة تحترم العملاء ويقلى الى هقدر اعملة هلغيلك واحده من الخدمة بعد مرور 48 ساعه وبالنسبة للخدمه الثانية اتصل 110 هو الى ممكن يلغهالك طيب ده كلام اكلم اثنان من شركة واحده لكى يحللى المشكلة وهية على سستم واحد اية .......... لا داعى الى الكلام

      ردحذف
    3. انا صاحب المنشور اسوء شركة وعلى فكرة انا شلت الخط والان معاية خط 011 والخط الى هرميتة 01223861418 بعد تحويل الارقام

      ردحذف
    4. خدمة العملاء كلما اتصلت عليها برقم 400 أجد الرد كله بالغة الإنجليزية . لماذا ؟

      ردحذف
    5. خط الموبايل لايعمل ويعطى اتصال بمكالمات الطوارئ فقط

      ردحذف
    6. شركه زي الزفت ولا فاهمين اي حاجه وخدمه العملاء من اغبي اناس للاسف

      ردحذف
    7. فعلا اسوا شركه محمول واسوا خدمه عملاء مش فاهمين ولا عاوزين يحلوا حاجه وكل مرة ياخدوا الرصيد حسبى الله ونعم الوكيل

      ردحذف
    8. انا عندي مشكله في سحب الرصيد من خدمات ترفيهيه و عاوز الغاء هذه الخدمه ممكن حد يرد عليا دلوقتي

      ردحذف
    9. انا عندي مشكله في سحب الرصيد من خدمات ترفيهيه و عاوز الغاء هذه الخدمه ممكن حد يرد علي دلوقتي

      ردحذف
    10. انا عندي مشكله في سحب الرصيد من خدمات ترفيهيه و عاوز الغاء هذه الخدمه

      ردحذف
    11. الشبكة فاصلة تماما من جميع الهواتف اليوم

      ردحذف
    12. الشبكة فاصلة تماما من جميع الهواتف اليوم

      ردحذف
    13. اسوء الشركة محمول فين ايام زمان لما شركة الواحدة فى العالم

      ردحذف